2350

S100 White Chain Grease - 400ml

New product

€ 16,00 tax incl.
€ 13,22 excl. tax - for non-EU-Customers

By buying this product you can collect up to 32 loyalty points. Your cart will total 32 points that can be converted into a voucher of € 0,74.


S100 is de beste keus in kettingonderhoud. Deze kettingspray heeft zich al veelvuldig bewezen als de No. 1 keuze. Gemakkelijk in gebruik en hoog in resultaat.
Het mooiste aan S100 witte kettingspray is dat deze bij correct gebruik niet tot nauwelijks spat, zonder verlies aan werking.
Hoe smeer ik mijn ketting?
Spuit de ketting in wanneer deze op bedrijfstemperatuur is, zodat het vet goed in en langs de ringen kan lopen. Geef het vet daarna enkele uren de tijd om in te trekken en te drogen, zodat deze minder spat. Indien mogelijk is de mooiste optie om de ketting direct na de rit te smeren en de nacht te geven om zijn werk te doen. S100 Witte Kettingspray combineert uitstekend kruipvermogen met extreme hechting, waardoor de spray goed blijft zitten.

Wat doet de hechting van S100 Witte Kettingspray voor mij en de ketting?
Enerzijds zorgt de hechting ervoor dat S100 lang blijft zitten en daardoor de ketting langdurig beschermt, met hoge bescherming tegen slijtage en betere loopprestatie tot resultaat. Hierdoor gaat de ketting langer mee en is het interval tussen smeerbeurten hoger. Anderzijds zorgt de hoge hechting ervoor dat het kettingvet van S100 Witte Kettingspray minder van de ketting af spat en je motor daardoor schoner blijft. Minder poetsen aan de motor, en minder vaak de ketting opnieuw smeren, al het beste in 1 product.

Technische eigenschappen
De spray is geschikt voor gebruik in temperaturen tussen -30 en +100 graden Celcius.
Zorgt voor effectieve bescherming tegen roest.
Bevat PTFE (polytetrafluoretheen), voor een lage wrijvingscoefficient.
Smeert kettingen met O-ringen, X-Ringen of Z-ringen, en kettingen zonder ringen.

E-KeurNee
Verwijderbare dB-killerJa

Reviews

Write a review

S100 White Chain Grease - 400ml

S100 White Chain Grease - 400ml

Simply the best - S100 White Chain Grease is a no-brainer when it comes to keeping your chain in shape

Customers who bought this product also bought:

30 other products in the same category: