Alleen in de webshop te koop

8120130

EJK Electronic Jet Kit Gen 3.5 tune module voor Honda CB500X CB500F CBR500R 2013-2017

Op bestelling - plm. 2 weken levertijd

Nieuw

€ 250,00 incl. btw
€ 206,61 excl. btw

Bij aanschaf van dit product krijgt u in totaal 500 waardepunten. Uw winkelmand bevat een totaal aan 500 punten die geconverteerd kunnen worden in een kortingsbon van € 11,50.


Minder tijd in de werkplaats betekent meer tijd om te rijden. De EJK (Electronic Jet Kit) module is je eerste keus als het gaat om efficientie, voor meer en sneller rijplezier. Plug-en-play is in dit geval dubbel: de module is een handomdraai te monteren op de originele stekkers, en komt voorgeprogrammeerd met een Stage 1 map, voor motoren met sportuitlaat en/of sport luchtfilter. Hierdoor is af laten stellen niet meer direct noodzakelijk. Beter vermogensafgifte voor meer rijplezier, in een handomdraai.

BASIS INSTELLINGEN

View controller feature and setting descriptions
MODE:GREENYELLOWRED
GREENBLUE
YELLOWBLUE
REDBLUE
#8 BLUE LED
FEATURES:GREEN FUELYELLOW FUELRED FUELGRN UPR SW PTYEL LWR SW PTRED LWR SW PTNONE
Voor stage 1 aanpassingen raden we de volgende instellingen aan, gebaseerd op een Europese CB500.
 GRN @ 3.5YEL @ 2RED @ 2.5G/B @ 8Y/B @ 4R/B @ 5 
Diagnose instellingen, waarmee de EJK op 0% staat ten opzichte van origineel: 
 GRN @ 3YEL @ 0.5RED @ 4G/B @ 8Y/B @ 4R/B @ 5

Montage- en gebruiksinformatie

Het GREEN gebied begint op 2900 toeren/min bij GREEN/BLUE instelling 8

Deze EJK module komt met O2 / Lambda eliminator OX-022. Je originele lambda sonde dient losgekoppeld te worden en de eliminator in de draadboom geplugd te worden.

Honda CB 500 X Injector Locations

Honda CB 500 X Ground Location

InstellingOmschrijving
NONEInstelling is NIET ingeschakeld en zal overgeslagen worden bij het gebruik van de MODE knop.
GREEN FUELDe instelling laat je de injectie afstellen in de Green zone, het gebied dat doorlopen wordt bij stationair en bij rustig op deellast rijden.
YELLOW FUELDe Yellow instelling laat je de injectie aanpassen in het middengebied, dat met name gebruikt wordt bij accelereren.
RED FUELDe Red instelling past de injectie aan in het hoge toerengebied, dat gebruikt wordt bovenin de toeren, wanneer het gas (bijna) volledig open is.
GRN LWR SW PTDe Green/Blue instelling laat je de laagste instelling aanpassen, bij het inschakelen van het Green gebied. Dit wordt met name gebruikt om te bepalen of aanpassingen bij stationair ingeschakeld moeten worden of niet.
YEL LWR SW PTDe Yellow/Blue instelling wordt gebruikt om de overgang van Green naar Yellow aan te passen, het stelt in hoe vroeg of laat het Yellow gebied moet beginnen.
RED LWR SW PTDe Red/Blue instelling wordt gebruikt om de overgang van Yellow naar Red aan te passen, het stelt in hoe vroeg of laat het Yellow gebied moet beginnen.
ACCEL PUMP FUELDe Accel functie doet aanpassingen wanneer de acceleratiepomp is ingeschakeld.
DECEL FUELDe Decel instelling doet aanpassingen op het moment dat de motor op gemiddeld tot hoog tempo afremt (de-accelereert).
GRN UPR SW PTDe GRN UPR instelling laat je aanpassingen doen aan het uitschakelen van de Green zone. Met deze instelling wordt aangepast of en wanneer injectie-aanpassingen gedaan moeten worden bij rijden op deellast, zoals tijdens het rijden op een constante snelheid.
VCA SW PTDe VCA SW optie laat je instellen wanneer geschakeld wordt tussen de open loop en closed loop instellingen van je motor, waarbij al of niet uitsluitend op de lambda waarde geschakeld wordt. Wanneer de EJK module een constante blauwe LED laat zien op positie 8 dan is de EJK met het closed loop systeem in verbinding.
Deze modus hoeft slechts zeer zelden aangepast te worden.
CLOSED LOOP FUELDe Closed Loop optie wordt gebruikt om injectie-aanpassingen te doen binnen de Closed Loop. Binnen dit systeem past de EJK het signaal van de O2 sensor naar de ECU aan, waardoor de ECU aanpassingen doet op basis van de lambda waarde. Dit heeft alleen invloed wanneer de ECU in Closed Loop modus zit.
VC OFFSETVoltage Control Offset, hiermee kan het voltage van een sensor aangepast worden, binnen het normale bereik van 0-5 volt.
MAX BOOST PRESSUREHiermee kan de maximale boost van de motor ingesteld worden, bij motoren met deze functie.
MAX PRESSURE FUELDoet injectie-aanpassingen binnen de Pressure instelling.

ProductgroepInjectie Tuning Module
HoofdrubriekMotorblok

8120130 montage

Montagehandleiding EJK module 8120130 Honda CB500X CB500F CBR500R 2013-2017

Documenten & Handleidingen (1.55M)

Recensies

Schrijf uw recensie

EJK Electronic Jet Kit Gen 3.5 tune module voor Honda CB500X CB500F CBR500R 2013-2017

EJK Electronic Jet Kit Gen 3.5 tune module voor Honda CB500X CB500F CBR500R 2013-2017

EJK Electronic Jet Kit Gen 3.5 tune module voor Honda CB500X CB500F CBR500R 2013-2017

Videos

Montage van de EJK 3.4 Tune Module op Honda CB500 CB500X

Montage van de EJK 3.4 Tune Module op Honda CB500 CB500X 

De 'Pair Valve' afdoppen op de Honda CB500 CB500X

Deze video geeft je meer informatie over wat een PAIR-valve (PAIR-klep, Pulse Secondary Air Injection) is en hoe je deze op de Honda CB500X kunt afdoppen, en waarom. De PAIR klep is ook wel bekend als Reed Valve of Secondary Air System.

30 andere producten in dezelfde categorie: