Stel een vraag

FAQ over Verzending en levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij elk item geven wij een verwachte levertijd aan. Is het bestelde item niet op voorraad, houd dan de levertijd aan die ten tijde van de bestelling aangegeven werd.Ter indicatie: - G&G uitlaten: Alle G&G uitlaten worden op bestelling geproduceerd. We staan klaar om tevoren de verwachte levertijd op te vragen, aangezien dit varieert per moment, afhankelijk van de vraag. - Ilmberger: over het algemeen 1 werkweek, waarvan het grootste deel op gaat aan de verzending. - CNC Racing: wij voeren een grote voorraad CNC Racing, de meeste producten zijn uit voorraad leverbaar. De echt specifieke items gaan op bestelling, met een levertijd van rond 1 werkweek. - Evotech Performance: ook hier hebben we een goede voorraad courante producten, wat niet op voorraad is heeft een levertijd van rond 1 werkweek. - EVR Edo Vigna Racing: drukplaten en koppelingen zijn over het algemeen uit voorraad leverbaar, slipperkoppelingen worden op bestelling samengesteld. Spoedservice is mogelijk, waarbij de levertijd 1-2 werkdagen is. - ServoBuddy: over het algemeen zijn alle ServoBuddy modules uit voorraad leverbaar. Levertijd anders 1-2 weken. - Andere items: zie de productomschrijving

Like Loading...1 people like this.

Rating based on 0 votes:

Krijg ik een tracking code?

Alle pakketten worden verzonden met tracking code, deze wordt na overdracht aan PostNL gedeeld via de webshop en is te volgen via www.tracktrace.nl.Sommige items worden in een envelop verzonden, hierbij wordt geen tracking code verstrekt. Dit is herkenbaar aan de verzendkosten: als de bestelling < € 100,- is en de verzendkosten zijn < € 6,95 wordt de bestelling in een envelop verzonden.

Like Loading...0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Met welke vervoerder wordt mijn pakket afgeleverd?

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL. Na verzending versturen wij een tracking code, te volgen via www.tracktrace.nl.

Like Loading...0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Producten die op voorraad zijn kunnen uiteraard afgehaald worden, op afspraak. Ook is het altijd mogelijk een afspraak te maken om langs te komen voor persoonlijk contact over producten of bestellingen. Neem contact met ons op bij vragen over producten of bestellen.

Like Loading...1 people like this.

Rating based on 0 votes:

When I register my address outside The Netherlands, the shipping costs change, is that correct?

Yes, our webshop is set to show the Dutch shipping costs as long as no address is filled in. Once you've registered and filled in your address, the webshop automatically corrects the shipping costs for foreign addresses.

Like Loading...2 people like this.

Rating based on 1 votes:

Kan ik mijn bestelling op een PostNL afhaalpunt laten bezorgen?

Het is altijd mogelijk om tijdens het bestelproces het adres van het pakketpunt in te voeren als afleveradres, dan komt het direct bij het afhaalpunt binnen.

Like Loading...1 people like this.

Rating based on 0 votes:

Waarom zijn de verzendkosten voor een brievenbuspakket hoger dan PostNL opgeeft?

PostNL geeft € 4,- op voor een brievenbuspakket, exclusief btw. PostNL is hierover niet btw-plichtig, wij (helaas) wel. Zodoende dat een PostNL brievenbuspakket bij ons inclusief btw gerekend wordt.

Like Loading...0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Kan ik verzending van bestellingen combineren, bijvoorbeeld om verzendkosten te besparen?

Zolang een bestelling nog niet is verstuurd is het uiteraard mogelijk om twee bestellingen qua verzending te combineren. Neem hierover tevoren contact met ons op, na bevestiging plaats je de bestelling via de webshop en kies je bij de verzendmethode voor "Ophalen". Geef in het veld Opmerkingen het ordernummer door waarmee de verzending gecombineerd dient te worden.

Like Loading...0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Ik heb als gast een bestelling geplaatst, deze wilde ik bekijken via de link in de bevestingsmail, maar deze laat me een account aanmaken. Inmiddels account aangemaakt, naar kan de bestelling niet terugvinden. Is er een manier om de bestelling alsnog terug te vinden/te koppelen aan mijn account?

Ja, je kunt een bestelling die als Gast is geplaatst volgen via de tracking link in de bevestigingsmail. Daarnaast kunnen we je Gast account ook altijd nog omzetten in een volwaardig account, neem hiervoor contact met ons op.

Like Loading...0 people like this.

Rating based on 0 votes:

Verzend je ook naar Duitsland?

Zeker, we verzenden wereldwijd!

Like Loading...1 people like this.

Rating based on 0 votes:

Categorieën

Fabrikanten

Tags

Nieuwe producten