Gesloten tijdens de kerstvakantie
Van 23 december tot en met 4 januari zijn wij gesloten in verband met de kerstvakantie. In deze periode worden er geen bestellingen verzonden en is onze e-mailafhandeling sterk beperkt.
Bestellingen kunnen uiteraard gewoon via de webshop geplaatst worden. Deze worden vanaf 5 januari weer in behandeling genomen, op volgorde van binnenkomst. Houd er rekening mee dat levertijden die tijdens de vakantie worden vermeld, pas vanaf 5 januari gaan lopen.
E-mails worden in deze periode in principe niet beantwoord. Sporadisch zullen we een aantal berichten oppakken, maar ga er alstublieft vanuit dat e-mailafhandeling weer structureel wordt opgepakt vanaf 5 januari. Vanwege de opgebouwde achterstand kan het zijn dat het beantwoorden van e-mails en het verzenden van pakketten niet direct volledig is ingelopen.
We doen ons best om alle orders en vragen zo snel mogelijk weg te werken, maar vragen hiervoor je begrip. Het kan voorkomen dat niet alle e-mails en bestellingen direct op 5 januari afgerond zijn.
We hopen dat deze periode geen ongemak veroorzaakt en danken je voor je geduld. Wij wensen iedereen fijne feestdagen en een goede jaarwisseling. Vanaf 5 januari staan we weer vol goede moed voor je klaar.
Closed during the Christmas holiday period
Due to the Christmas holiday period, we will be closed from December 23 until January 4. During this time, no orders will be shipped and our email support will be very limited.
Orders can still be placed through the webshop as usual. All orders will be processed from January 5, in order of receipt. Please note that delivery times stated during the holiday period will start counting from January 5.
Emails will generally not be answered during this period. We may respond to a limited number of messages sporadically, but please assume that regular email support resumes from January 5. As we will be working through a backlog of approximately two weeks, responses and shipments may take a little longer than usual.
While we will do our best to catch up as quickly as possible, not all emails and orders may be fully handled immediately on January 5.
We hope this does not cause any inconvenience and thank you for your understanding. We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year. From January 5, we will be back and ready to help you with renewed energy.