Brembo steun zonder spiegel schroefdraad Aprilia Caponord 1200 (2014-2017)
Estimated Shipping Widget will be displayed here!
Compacte Brembo Adapter – Strak stuur zonder spiegelsteun
- Past 1-op-1 op alle Brembo rem- en koppelingspompen met 32 mm hart-op-hart afstand
- Vervangt de originele adapter, maar zonder spiegelhouder
- Perfect voor montage van bar-end spiegels en een cleanere look
- Gefreesd uit hoogwaardig Ergal 7075 aluminium, lichtgewicht en supersterk
- Verkrijgbaar in zwart of rood, geleverd inclusief 2 zwarte bouten
- Optioneel te combineren met titanium boutenset KV428X
Wil je jouw stuur strak en minimalistisch afwerken? Met deze CNC-gefreesde adapter vervang je eenvoudig de standaard Brembo adapter inclusief spiegelsteun. Ideaal wanneer je overstapt op bar-end spiegels of simpelweg een cleane uitstraling wilt creëren zonder overbodige bevestigingspunten.
Hoogwaardige materialen en afwerking
Deze adapter is vervaardigd uit massief Ergal 7075 aluminium, een materiaal dat bekendstaat om zijn extreme sterkte en lage gewicht. De geanodiseerde afwerking zorgt voor een duurzame bescherming tegen krassen en corrosie, terwijl het een luxe uitstraling geeft die perfect past bij premium motorcomponenten.
Eenvoudige montage
De adapter is ontworpen als directe OEM-vervanger. Je hoeft niets aan te passen – simpelweg de originele adapter verwijderen, deze monteren met de meegeleverde zwarte bouten en je bent klaar om te rijden. Voor wie het helemaal af wil maken is er ook een optionele titanium boutenset (KV428X) beschikbaar voor een ultralichte en roestvrije afwerking.
FAQ
Past deze adapter op mijn motor?
De adapter past op alle Brembo rem- en koppelingspompen met 32 mm hart-op-hart afstand. Controleer dit voor bestelling of neem contact met ons op voor advies.
Kan ik mijn originele spiegels nog gebruiken?
Deze versie heeft geen spiegelsteun en is daarom niet geschikt voor standaard spiegels. Ideaal in combinatie met bar-end spiegels of een spiegelvrije set-up.
Is montage zelf te doen?
Ja, de installatie is eenvoudig en vereist geen speciale gereedschappen. Een directe vervanging zonder aanpassingen.
Geef je stuur een strakke, minimalistische look – bestel nu deze Ergal 7075 adapter en upgrade je Brembo setup.